Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Tři Sekery - Kateřina Surmanová, Kalibr, 2024

Knihy o obchodování

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Další možnosti
Formát
Další možnosti
Obal
Barva obálky
Další možnosti
Trhy - Dominik Stroukal, Jan Berka, Grada, 2024
Trhy

O čem si povídají centrální bankéři a makroekonomové, když jdou na pivo? Co sledují na těch blikajících obrazovkách plných čísel a textu? Může tomu smrtelník porozumět? Díky knize snadno pochopíte, jak vznikají peníze a co se s nimi dále děje....

  • Knihabrožovaná vazba
    283 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    339 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Zákon o významné tržní síle - Jiří Kindl, C. H. Beck, 2024
Novinka
Zákon o významné tržní síle

Po více než šesti letech vychází nové vydání komentáře k zákonu o významné tržní síle. Druhé vydání komentáře zohledňuje implementaci směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2019/633 ze dne 17. dubna 2019 o nekalých...

  • Knihapevná vazba
    1 267 Kč
    Předobjednávka,
    vychází zítra

Restart - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2010
Restart

Provokativní, minimalistická a mimořádně poučná příručka zakladatelů známé americké firmy 37signals, proslavené úspěšnou webovou aplikací Basecamp a dalšími projekty, vás přinutí přehodnotit všechno, co jste se dosud dozvěděli o podnikání...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    272 Kč
    Skladem 4 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    229 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    227 Kč
    Skladem
Další formáty

Metody oceňování podniku - Miloš Mařík, Ekopress, 2018
Metody oceňování podniku

Čtvrté aktualizované a doplněné vydání publikace. Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku... Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura

  • Knihapevná vazba
    658 Kč
    Skladem 1 ks
Strategie nákupu - Radim Červený, Alena Hanzelková a kolektív, C. H. Beck, 2013
Strategie nákupu

Význam nákupu pro podnik se v posledních letech zásadně změnil. V minulosti byl nákup považován za podpůrnou funkci, jejímž úkolem bylo zajistit ve firmě dostatek materiálu, polotovarů a dílů pro vlastní výrobu. Místo realizace ucelené strategie nákupu...

  • Knihabrožovaná vazba
    490 Kč
    Skladem 1 ks

Jak prodávat z očí do očí

Audiokniha Jak prodávat z očí do očí, kterou napsal Ivo Toman. 32 let Ivo Toman prodává různé produkty a 28 let o tom navíc i školí. Za tu dobu se toho změnilo hodně. Přišly mobily, internet, čárové a QR kódy, e-maily a sociální sí

  • AudioknihaMP3 ke stažení
    297 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihapevná vazba
    449 Kč
    Skladem 2 ks

Umění prodávat - Alena Filipová, Grada, 2006
Umění prodávat

Nové, přepracované a rozšířené vydání velmi úspěšné knížky vám přiblíží přípravu a samotný proces prodeje i lidi, kteří se tohoto procesu účastní: prodejce a zákazníky...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    168 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
  • 229 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Byznys pro 21. století - Robert T. Kiyosaki, Pragma, 2021
Byznys pro 21. století

Kniha je určena všem těm milionům lidí, kteří se ocitli na nějaké životní křižovatce - dopadla na ně světová ekonomická krize a nevědí, co mají dělat, jak do budoucna řešit svou finanční situaci...

  • Knihapevná vazba
    263 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    209 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    192 Kč
    Skladem
Další formáty

Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová, Grada, 2020
Image a firemní identita

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity....

  • Knihapevná vazba
    149 Kč
    Do 21 dnů
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    314 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    240 Kč
    Skladem
Další formáty

V práci nemusí být blázinec - Jason Fried, David Heinemeier Hansson, Jan Melvil publishing, 2019
V práci nemusí být blázinec
Martinusák doporučuje 5

Nastal čas skoncovat s érou přepracovanosti, chaosu, stresu a otravného „nestíhám“. Nic z toho totiž není znakem výkonného profesionála, ale spíše neschopnosti. Čas a lidská energie představují nejcennější surovinu na světě...

  • Knihapevná vazba
    351 Kč
    Skladem 2 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    249 Kč
    Ihned ke stažení
  • AudioknihaMP3 ke stažení
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    303 Kč
    Skladem
Další formáty
Byznys má duši - Alan Cohen, Metafora, 2019
Byznys má duši

Všichni chceme mít úspěch a prosperovat, ale přitom tomu neobětovat vlastní duši a duchovní cestu. Je to vůbec možné? Celosvětově uznávaný kouč a učitel Alan Cohen vysvětluje, že ano. Při práci a podnikání totiž nebojujeme s vn

  • Přečtenávýborný stav
    239 Kč
    Skladem
  • Knihaflexi vazba
    Vyprodané
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století - Ludmila Štěrbová a kolektiv, Grada, 2013
Mezinárodní obchod ve světové krizi 21. století

Na trhu ojedinělá publikace je určena ekonomům, podnikatelům, obchodníkům, pracovníkům státní správy, studentům vysokých škol a dalším zájemcům o tuto problematiku. Autoři, kterými jsou odborníci z VŠE v Praze, se zaměřují na komplexní analýzu...

  • 359 Kč
    Skladem 1 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    365 Kč
    Ihned ke stažení

30 hodin - Dalibor Pulkert, Jan Melvil publishing, 2024
30 hodin

Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu...

  • Knihabrožovaná vazba
    465 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaEPUBMOBI
    339 Kč
    Ihned ke stažení

Tajemství moderního nákupu - Ivan Gros, Vydavatelství VŠCHT, 2006
Tajemství moderního nákupu

Monografie autorů Ivana Grose a Stanislavy Grosové je zaměřena na oblast nákupu, který nabývá v oblasti řízení firem stále větší význam. Nové trendy v ekonomickém prostředí, zejména požadavky na řízení stále rozsáhlejších...

  • Knihapevná vazba
    500 Kč
    Do 14 dnů

Inteligentní investor - Benjamin Graham, Jason Zweig, Grada, 2007
Inteligentní investor

V knize nejvýznamnějšího investičního poradce 20. století / Warren E. Buffett ji označil jako "zdaleka nejlepší knihu o investování, která kdy byla napsána"/ se dozvíte od nejzasvěcenějšího "guru investování", jak se jako investor, makléř...

  • Přečtenávýborný stav
    599 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    626 Kč
    Skladem > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    637 Kč
    Ihned ke stažení
Další formáty

Prodávat je lidské - Daniel H. Pink, Jan Melvil publishing, 2013
Prodávat je lidské

Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe...

  • Knihapevná vazba
    262 Kč
    Skladem 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    279 Kč
    Skladem

Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Grada, 2009
Image a firemní identita

První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, ...

Další formáty

Rubikon MLM - kostky jsou vrženy - Filip Patka, Vydavatelství Filip Patka, 2011
Rubikon MLM - kostky jsou vrženy

Všechno co si dnes můžeme koupit, musí obsahovat návod k použití. Tato kniha je v podstatě návodem pro nového i stávajícího uživatele v systému MLM.

  • Knihabrožovaná vazba
    188 Kč
    Do 6 dnů

DOE - Návrh a analýza experimentu s pomocí MINITAB - Ivan Miller, InterQuality, 2010
DOE - Návrh a analýza experimentu s pomocí MINITAB

DOE – statisticky navržený experiment je dnes bezesporu nejsilnějším nástrojem zlepšování procesů. Využívají ho firmy v oblasti high-tech i obchodníci pro propagaci nových produktů...

  • Knihabrožovaná vazba
    297 Kč
    Do 6 dnů

Business plán - Radim Červený, Jiří Ficbauer, Alena Hanzelková, Miloslav Keřkovský, C. H. Beck, 2014
Business plán

Pro vytyčování podnikatelských cílů je nejdůležitější včasné rozpoznání nových příležitostí a uvědomění si hrozeb, jež mohou využití podnikatelských...

  • Knihabrožovaná vazba
    489 Kč
    Skladem 1 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Žádná cesta není slepá, když máš otevřené oči.“

Dobře mi tak - Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie), 2017
Dobře mi tak
Radka Třeštíková, Daniel Špaček (ilustrácie)