Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Na téma řízení společnosti knihy od nakladatelství Computer Press

Použité filtry
Zrušit filtry
Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...


Manažerské účetnictví - Alena Čechová, Computer Press, 2006
Manažerské účetnictví

V publikaci naleznete: Stručnou charakteristiku manažerského účetnictví; Požadavky manažerů na informace z účetnictví; Vše, co je potřebné pro rozhodování v návaznosti na ekonomické informace;...

  • Přečtenávýborný stav
    215 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    254 Kč
    Skladem 1 ks

7 kroků efektivního koučování - Sabine Dembowski, Fiona Eldridge, Ian Hunter, Computer Press, 2009
7 kroků efektivního koučování

Ať patříte mezi trenéry nebo manažery, příručka o koučování vám pomůže rozvíjet skryté dispozice pracovníků ve vašem týmu. Ukáže vám, jak pracovat sám na sobě, abyste získal(a) dovednosti dobrého kouče: uměl(a) vybudovat vzájemnou důvěru, pozorně naslouch


Staňte se marketingovým géniem - Peter Fisk, Computer Press, 2006
Staňte se marketingovým géniem

Cokoli dokážete, nebo si myslíte, že dokážete, začněte s tím. Protože odvaha začít v sobě nese sílu, genialitu a kouzlo...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    381 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Jak psát obchodní korespondenci - vzory - Iain Maitland, Computer Press, 2001
Jak psát obchodní korespondenci - vzory

Psaní dopisů patří k denním činnostem větší i menší firmy. Píšeme dopisy, ve kterých chceme prodat výrobek, nebo si chceme něco objednat...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    103 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...


Začínáme řídit projekty - James Taylor, Computer Press, 2007
Začínáme řídit projekty

Publikace je určena pro ty, kteří nemají s řízením projektů zatím větší zkušenosti. Jak pro úplně začínající projektové manažery, tak pro ty, kteří projekty řídí teprve krátkou dobu...


Personalistika - Margaret Foot, Caroline Hook, Computer Press, 2002
Personalistika

Publikace mu totiž uceleným způsobem poskytne všechny informace a rady, které ke své činnosti potřebuje: jak lidské zdroje a práci s nimi plánovat, jak provést pohovory a jak je vyhodnotit i vybrat toho pro firmu nejlepšího.


Jak úspěšně řídit firmu - Brian Tracy, Computer Press, 2004
Jak úspěšně řídit firmu

Brian Tracy je jedním z nejlepších amerických přednášejících v oblasti obchodní činnosti a podnikání a přední světový konzultant a instruktor pro osobní a profesní rozvoj, profesní úspěch a organizační výsledky.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    155 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak psát obchodní dopisy - Drayton Bird, Computer Press, 2004
Jak psát obchodní dopisy

Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    226 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Začínám řídit lidi - Julie Lewthwaite, Computer Press, 2007
Začínám řídit lidi

Patříte k manažerům, kteří nemají s vedením lidí zatím větší zkušenosti? Nebo stojíte před týmem vůbec poprvé? Pomůže vám naše příručka! Je určena přesně k tomu, aby si začínající manažer mohl důležité kroky dopředu promyslet i nacvičit...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    206 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Nákupní chování - Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk, Computer Press, 2004
Nákupní chování

Publikace je určena marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat.


Moderní management - Jaromír Řezáč, Computer Press, 2009
Moderní management

Kniha vás provede jednotlivými aspekty managementu, a to i těmi, které bývají často opomíjeny. Konkrétně se jedné o aspekty systémové, metodické, aplikační, mezinárodní, etické a sociálně-psychologické...


Personalistika pro malé a střední firmy - Jiří Bláha, Aleš Mateiciuc, Zdeňka Kaňáková, Computer Press, 2005
Personalistika pro malé a střední firmy

Kniha je určena pro ty, kteří zabezpečují v menší firmě personální záležitosti. Poskytne vám informace, rady a postupy, jak zabezpečit všechny nezbytné činnosti: plánování lidských zdrojů, nábor pracovníků, trénink a rozvoj zaměstnanců...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    363 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Prodejní techniky - Vojtěch Černý, Computer Press, 2003
Prodejní techniky

Publikace je určena pro obchodní zástupce denně cestující za klienty – poskytne jim nejen všechny informace, jež potřebují pro svou činnost znát, ale i cvičení, pomocí kterých si osvojí a vylepší prodejní dovednosti.

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    319 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Jak jednat s problematickými lidmi - Roy Lilley, Computer Press, 2005
Jak jednat s problematickými lidmi

Problematičtí lidé dokáží velmi znepříjemnit život. Na každém pracovišti je mnoho různorodých lidí a někdy může být obtížné s nimi vyjít, jakož i pokračovat v práci...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    128 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak se rozhodují moudří - Aaron Sandoski, Bryn Zeckhauser, Computer Press, 2009
Jak se rozhodují moudří

Dělat velká rozhodnutí není snadné. A právě rozhodnutí, která děláme, do značné míry určují náš úspěch. Skutečnost, že více než 80 % nových výrobků na trhu neuspěje, a více než 50 % všech fúzí a akvizic zničí víc hodnot, než vytvoří, je důkazem toho, jak

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    97 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Psychologie práce - John Arnold a kol., Computer Press, 2007
Psychologie práce

Publikace je určena: * personalistům a manažerům, kteří chtějí poznat a pochopit, z čeho vyplývá chování zaměstnanců na pracovišti a jak je mohou ovlivňovat;...


Interní komunikace ve firmě - Jana Holá, Computer Press, 2006
Interní komunikace ve firmě

Publikace Interní komunikace ve firmě má sedm kapitol. Po stručném úvodu se zabývá nejdůležitějšími otázkami komunikace ve firmě. Jde o vymezení pojmu komunikace ve firmě se zaměřením na interní komunikaci...


Vybíráme zaměstnance - Margaret Dale, Computer Press, 2007
Vybíráme zaměstnance

Úspěch vedoucího pracovníka plně závisí na kvalitě zaměstnanců v pracovním týmu. Proto je důležité, aby noví kolegové měli při nástupu schopnosti a dovednosti potřebné pro výkon práce podle požadovaných měřítek...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    258 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Vědomosti mohou být vždy nebezpečné. Jsou mocnější zbraní než kterýkoli meč či kouzlo.“

Kouzla rodu Thornů - Margaret Rogerson, 2022
Kouzla rodu Thornů
Margaret Rogerson