Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Head for Business - Intermediate - Student´s Book - Jon Naunton, Oxford University Press, 2007

644 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Head for Business - Intermediate - Student´s Book - Jon Naunton, Oxford University Press, 2007
Head for Business - Intermediate - Student´s Book - Jon Naunton, Oxford University Press, 2007

Head for Business - Intermediate - Student´s Book

The course assumes that students have a good basic knowledge of general English. It aims to teach students core business vocabulary, develop their professional communication... Číst víc

4,8 5 hodnocení
Série
Head for Business - Intermediate
Nakladatel
Oxford University Press, 2007
Počet stran
159

The course assumes that students have a good basic knowledge of general English. It aims to teach students core business vocabulary, develop their professional communication skills, and introduce them to key business concepts... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Více o knize

The course assumes that students have a good basic knowledge of general English. It aims to teach students core business vocabulary, develop their professional communication skills, and introduce them to key business concepts.

It is aimed at learners with little or no experience of working in the world of business. Texts from the business world have been chosen for their interest and accessibility, and students are not asked to draw on their own work experience to complete tasks.

Each of the 15 units is topic-based. The scope of the topics is broad rather than specialized, including subjects such as company culture, the changing nature of work and the economy, international trade, marketing and advertising.

Contents: recordings for the Listening and Speaking sections pronunciation work a range of international accents.
Číst víc
Počet stran
159
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
210×275 mm
Hmotnost
467 g
ISBN
0194573508
Rok vydání
2007
Edice
Head for Business
Naše katalogové číslo
41334
Jazyk
angličtina
Série
Head for Business - Intermediate
Nakladatel
Oxford University Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

5 hodnocení

4
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

„Jestli je na světě něco, za co by stálo umřít, je určitě lepší zůstat kvůli tomu naživu.“

Hlava XXII - Joseph Heller, 2016
Hlava XXII
Joseph Heller