Nejdražší pro začátečníky e-knihy knihy
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
135 produktů
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména...
-
E-knihaPDF1 873 KčIhned ke stažení
- Autorský kolektiv
Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj...
-
E-knihaPDF599 KčIhned ke stažení
Publikace se věnuje otázce šíření pravdivých informací, jež může být za určitých okolností protiprávní. Rozebírá podmínky, za nichž může být takové jednání považováno za nekalou soutěž a/nebo neoprávněný zásah do...
-
535 KčIhned ke stažení
Tato kniha je třetím vydáním populární učebnice programování, která je na našem trhu zcela ojedinělá. Na rozdíl od ostatních učebnic, které se soustředí na výuku syntaxe jazyka a práce s knihovnami, se tato kniha soustředí...
-
493 KčIhned ke stažení
První publikace na toto téma u nás je určena všem, kteří mají co do činění s oceňováním aktiv pro různé účely, např. pro nákupy a prodeje podniků, fúze, akvizice, účetnictví a účetní konsolidace, oceňování v rámci...
-
E-knihaPDF441 KčIhned ke stažení
- Jitka Srpová
- Václav Řehoř
- kolektiv
Uznávaní autoři, mezi nimiž jsou i majitelé úspěšných českých firem, nositelé ocenění Podnikatel roku a odborníci z VŠE, připravili komplexní publikaci pro všechny, kteří se chtějí pustit do podnikání nebo již podnikají...
-
E-knihaPDF441 KčIhned ke stažení
Monografie od našeho předního experta na vinohradnictví a vinařství shrnuje poznatky o pěstování révy vinné. Autor v ní komplexně předkládá veškeré domácí a zahraniční informace za posledních 10 let a vlastní praktické...
-
424 KčIhned ke stažení
Uznávaný prodejní trenér vám v klíčové knize o prodeji představí NOVÝ HARDSELLING — moderní a inovativní přístup k prodávání. Koncept spojuje dva klíčové aspekty úspěchu v prodeji — důslednou snahu o uzavření zakázky...
-
421 KčIhned ke stažení
Dokonalý dárek pro všechny, kdo začínají s vařením! Áje je patnáct let, je zapálená kuchařka a všechny recepty testuje na své rodině. Její jídla jsou nápaditá a jasně popsaná, takže je zvládne opravdu každý. Staňte se s její...
-
E-knihaPDF419 KčIhned ke stažení
- Autorský kolektiv
30 minút v kuchyni je kuchárka pre všetkých, ktorí radi jedia, no nemajú čas na dlhé vyváranie, aj pre tých, ktorí nemajú bohaté kuchárske skúsenosti či nechcú za jedlo zbytočne míňať. Či sa už rozhodnete pre tradičnú kuchyňu, ..
-
E-knihaPDF409 KčIhned ke stažení
Naučte se vytvářet webové stránky díky světovému bestselleru z oblíbené edice názorných průvodců. Ovládněte nejnovější technologie, díky kterým vytvoříte atraktivní webovou prezentaci snadno a rychle.
-
E-knihaPDF399 KčIhned ke stažení
- Jaromír Veber
- Jitka Srpová
- kolektiv
Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno...
-
373 KčIhned ke stažení
- Radek Tahal
- kolektiv
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů...
-
362 KčIhned ke stažení
Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich...
-
342 KčIhned ke stažení
Druhé vydání úspěšné publikace reaguje na vývoj ve společnosti a ekonomice, je upraveno a doplněno o aktuální poznatky z oblasti teorie i praxe v cestovním ruchu. První část se nadále zabývá volným časem, který je jednou...
-
314 KčIhned ke stažení
V druhém vydání knihy naleznete nové obrázky převedené do notace BPMN, která se v mezidobí stala dominantním standardem pro modelování podnikových procesů, zohlednění této změny v textu, zpodrobnění metodiky modelování podnikových..
-
E-knihaPDF307 KčIhned ke stažení
Pracovníci kulturních organizací a studenti dostávají v podobě této knihy skutečně komplexní a praktickou příručku zabývající se tzv. art marketingem. Čtivá a výborně strukturovaná kniha, která nemá na českém trhu konkurenci...
-
E-knihaPDF307 KčIhned ke stažení
První kniha základů marketingu na českém trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe, srozumitelně a čtivě představuje základní principy marketingu. Druhé vydání knihy je kompletně přepracováno a doplněno...
-
305 KčIhned ke stažení
- Olga Jurášková
- Pavel Horňák
- kolektiv
Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing...
-
297 KčIhned ke stažení
Druhé vydání úspěšné knihy přináší navíc sekci popisující kompletní vývoj funkční aplikace, ve které si čtenář vyzkouší většinu probíraných témat a může si tak danou problematiku osahat a vyzkoušet. Dále přibyl popis...
-
297 KčIhned ke stažení
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle