Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024

Udržitelné zpravodajství
E-kniha

Kniha hodnotí stav současného zpravodajství, analyzuje jeho praktické postupy a teoretické základy a zamýšlí se nad obsahem základních pojmů objektivita, nestrannost a... Číst víc

Nakladatel
Karolinum, 2023
126 stran
2-3 hodiny čtení

Kniha hodnotí stav současného zpravodajství, analyzuje jeho praktické postupy a teoretické základy a zamýšlí se nad obsahem základních pojmů objektivita, nestrannost a vyváženost. Autor se zevrubně zabývá procesem ... Číst víc

  • PDF
  • Čeština

199 Kč

Ihned ke stažení
Jak číst e-knihy?

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Udržitelné zpravodajství - Jan Stejskal, Karolinum, 2023
E-kniha
199 Kč

Více o eknize

Kniha hodnotí stav současného zpravodajství, analyzuje jeho praktické postupy a teoretické základy a zamýšlí se nad obsahem základních pojmů objektivita, nestrannost a vyváženost. Autor se zevrubně zabývá procesem transformace reality při tvorbě zpráv a definováním zpravodajských profesních pravidel. Sleduje životní cyklus zprávy, popisuje cenzurní deformace zpravodajství a na konkrétních příkladech ukazuje mechanismus tvorby dezinformací. Shrnuje parametry veřejnoprávního zpravodajství, definuje vlastnosti zprávy jako zboží a hodnotí formy vlastnictví zpravodajských médií. Polemizuje s hodnocením zpravodajství jako zrcadlového obrazu skutečnosti, nebo naopak manipulativního nástroje mediokracie a prostředku politické dominance. Zamýšlí se nad postavením novináře v éře sociálních sítí, digitalizace a robotizace zpravodajství.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila e-kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “